Storing & reparaties

Heeft u een storing of behoefte aan een reparatiemonteur? Ook dan staat MK2 Audiovisueel graag voor u klaar. Meld uw storing online via ons reparatieformulier of kijk hieronder wat u zelf kan doen.

Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, kunt u uw reparatie of storing via de website aanmelden middels ons reparatieformulier. Aan de hand van onderstaande instructie kunt u mogelijk zelf het één en ander oplossen.


Algemeen - Doet niets
Acties:
1. Is de voedingsspanning op de installatie aanwezig?
2. Is de installatie spanningsloos gezet en opnieuw opgestart? (reset)

Audio - Geen geluid
Acties:
1. Controleer de versterkers, branden alle lampjes?
2. Is de juiste bron gekozen?
3. Staat het volumeniveau juist ingesteld?
4. Reageren de volume-indicatoren van de microfoonontvanger(s)?

Video - Geen beeld
Acties:
1. Zijn de (VGA) kabels goed aangesloten?
2. Is de juiste bron gekozen?
3. Is het menu van de projector wel zichtbaar? (kan er een dvd afgespeeld worden?)
4. Knippert er een LED (lampje) op de projector? (welke?) (kleur?)
5. Heeft de projectorlamp zijn maximaal haalbare branduren bereikt?
6. Staat de laptop goed ingesteld? (Fn + functietoets)

Besturing – Geen bediening
Actie:
1. Is het apparaat gereset?


Online service aanvragen
Vul het Reparatie-aanvraagformulier in en meld direct uw storing online. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.


Helpdesk
Liever direct iemand aan de lijn? Bel dan 088 – 652 65 65. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Belt u buiten kantooruren, kies dan de optie Service en Onderhoud op ons antwoordapparaat. U wordt automatisch doorgeschakeld naar een collega die u te woord zal staan en, indien nodig, een monteur kan inschakelen om u op locatie verder te helpen. Onze servicemonteurs zijn inzetbaar op locatie vanaf 6.00 uur in de ochtend tot 22.00 uur in de avond.