Onderhoud

Kies voor optimale zekerheid, afgestemd op uw wensen en situatie, en sluit bij MK2 Audiovisueel een onderhoudscontract af. Een contract op maat met de grootst mogelijke garantie, zodat u wat betreft onderhoud geen verdere kosten hoeft te verwachten.

Een service-overeenkomst (SLA) van MK2 Audiovisueel.
In deze overeenkomst leggen we afspraken vast over preventief en correctief onderhoud. Bekijk onze onderhoudsvormen of neem contact met ons op voor een maatwerkovereenkomst.

Aanvragen SLA
Heeft u interesse in een SLA? Vul dan het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Preventief onderhoud
Door op tijd preventief onderhoud te laten plegen op de installatie verlengt u niet alleen de levensduur van uw kostbare investering, u voorkomt hiermee ook eventuele storingen. Na afloop van het preventieve onderhoud ontvangt u een rapport waarin exact vermeld staat hoe de installatie ervoor staat en of er eventuele vervangingen nodig zijn.

Correctief onderhoud
Binnen de SLA maken we afspraken over de tijd die zit tussen de storingsmelding en de aanvang van het correctief onderhoud. MK2 heeft landelijk diverse monteurs beschikbaar die binnen de afgesproken responsetijd zullen aanvangen met het correctieve onderhoud.

Storing en reparatie
Heeft u een storing of behoefte aan een reparatiemonteur? Meld uw storing online via ons reparatieformulier of kijk bij Storing & reparatie wat u zelf kan doen.

Helpdesk
Liever direct iemand aan de lijn? Bel dan 088 – 652 65 65. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Belt u buiten kantooruren, kies dan de optie Service en Onderhoud op ons antwoordapparaat. U wordt automatisch doorgeschakeld naar een collega die u te woord zal staan en, indien nodig, een monteur kan inschakelen om u op locatie verder te helpen. Onze servicemonteurs zijn inzetbaar op locatie vanaf 6.00 uur in de ochtend tot 22.00 uur in de avond.