Verantwoordelijkheid met inlevingsvermogen.

Ontzorging op het door u gewenste niveau.

De virtuele receptie.

Ontvang uw gasten professioneel en persoonlijk. De virtuele receptie is een oplossing van MK2 die twee specialisaties bij elkaar brengt. Hoogwaardige videocommunicatie met callcenterfunctionaliteit en narrowcasting voor informatievoorziening. Hiermee maakt MK2 directe persoonlijke communicatie op afstand mogelijk.

Control room.

Voor de inrichting van een control room is specialistische kennis vereist. MK2 beschikt over deze kennis. In de control room wordt een grote hoeveelheid van informatie van diverse bronnen overzichtelijk gepresenteerd en vindt er continu monitoring plaats. Een belangrijk hulpmiddel voor bewaking, besturing en (video-) communicatie op afstand. MK2 draagt daarbij zorg voor de volledige integratie binnen uw interieur. Wilt u meer weten of een live demonstratie van een control room oplossing? Neem contact op met de specialist van MK2.

Ruimtereservering

Het goed beheren van zalen en vergaderruimtes is van belang voor uw organisatie. Men wil snel een antwoord op de vraag of er een ruimte beschikbaar is, of kunnen verwijzen naar de juiste ruimte. Om vergaderruimtes zo efficiënt mogelijk te kunnen beheren kan gebruik gemaakt worden van een ruimtereserveringssysteem. De displays geven aan welke ruimte beschikbaar is. De ruimte kan tevens op het display worden gereserveerd of vrijgegeven worden. En natuurlijk is de oplossing voorzien van een naadloze integratie met uw agendasysteem. Maak een afspraak met MK2 om kennis te maken.

Online service

Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, kunt u uw reparatie of storing via de website aanmelden middels ons servicesformulier. Vul het servicesformulier in en meld direct uw storing online. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Liever direct iemand aan de lijn? Bel dan 088 – 652 65 65. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Belt u buiten kantooruren, kies dan de optie Service en Onderhoud op ons antwoordapparaat. U wordt automatisch doorgeschakeld naar een collega die u te woord zal staan en, indien nodig, een monteur kan inschakelen om u op locatie verder te helpen. Onze servicemonteurs zijn inzetbaar op locatie vanaf 6.00 uur in de ochtend tot 22.00 uur in de avond.

Hulp op afstand

Onze service gaat verder dan alleen telefonische hulp. Uiteraard kunnen we iemand persoonlijk naar u toesturen, maar we kijken ook graag op afstand mee op uw scherm. Met behulp van 'teamviewer' kunnen we snel en veilig de storing wellicht direct verhelpen.

Om onze dienstverlening te optimaliseren kijken we graag met u mee middels het programma 'teamviewer'. Indien u dit programma download en de ID code aan de servicemedewerker van MK2 doorgeeft dan geeft u ons de mogelijkheid om hulp op afstand te bieden. U kunt deze file direct uitvoeren (dit moet u 2x bevestigen bij internet explorer). Gebruikt u FireFox dan dient u de file eerst op te slaan alvorens uit te voeren. Na het starten krijgt u een venster te zien met een MK2 logo. Hierin staat een ID nummer vermeld. Dit nummer heeft de MK2 servicemedewerker nodig om verbinding met uw Bureaublad te maken.

Storing? Problemen? Vragen? Bel onze serviceafdeling via 088-652 65 84. Zij helpen u graag verder.

Wilt u meer weten?

Frank heeft antwoord op al uw vragen. Neem contact met hem op of laat hem via onderstaand formulier weten wat hij voor u kan doen en hij belt of mailt u terug.

Neem contact met mij op

Frank van Beurden
Service Manager

088-652 65 84
service@mk2.nl