MK2 ConnectIT-AV

Actueel, beheersbaar en betaalbaar communiceren. Samenwerken met flexibiliteit.

In ons dagelijkse communiceren en samenwerken zijn we gewend geraakt aan een breed scala aan beschikbare AV- en ICT-tools. Inbellen bij een meeting vanuit de auto, de thuiswerkplek of een klantlocatie. Content delen binnen Office 365, Teams of andere online omgeving en tegelijkertijd samen werken aan die content via een touchscreen of op afstand. Het is de normaalste zaak van de wereld.

Maar de wereld van AV en ICT verandert snel. Hoe selecteert u uit het brede aanbod van nieuwe technologieën die oplossingen waar uw organisatie behoefte aan heeft? Hoe zorgt u ervoor dat deze actueel blijven, terwijl u ze tegelijkertijd betaalbaar en beheersbaar houdt? Met ConnectIT-AV maakt u zorgeloos gebruik van een perfect passend maatwerkpakket aan AV-oplossingen, zonder dat u deze aanschaft. Met een optimale financiële flexibiliteit, meer zekerheid én meer service.

Financiële flexibiliteit

Met ConnectIT-Finance, onderdeel van ConnectIT-AV, beiden we u een optimale financiële flexibiliteit. U betaalt niet meer voor de aanschaf van uw AV/ICT-oplossingen, maar voor het gebruik ervan. Alleen operationele kosten dus, en geen investerings- en beheerskosten meer. Tegelijkertijd heeft u altijd de beschikking over de laatste updates en meest actuele oplossingen. Met ConnectIT-Finance zijn binnen één maandbedrag alle kosten afgedekt voor een zorgeloos gebruik van de communicatie- en samenwerkingsmiddelen binnen uw organisatie. Blijkt na een bepaalde tijd dat uw organisatie meer of juist minder behoefte heeft aan AV/ICT-oplossingen? ConnectIT-Finance biedt u de flexibiliteit om de omgeving mee te laten groeien met uw eigen groei en ontwikkelingen.

Meer zekerheid

De zekerheid dat u optimaal gebruik kunt maken van uw AV-oplossingen. Dat bieden we met ConnectIT-AV. Binnen ConnectIT-AV bieden we twee mogelijkheden op het gebied van service en onderhoud: ConnectIT-Care en ConnectIT-Care Online. Bij ConnectIT-Care worden eventuele verstoringen in het gebruik van uw apparatuur voorkomen met behulp van preventief onderhoud, waarvan de frequentie afgestemd wordt op uw gebruik. Mocht er zich onverhoopt toch een storing voordoen, dan wordt deze snel en adequaat opgelost. Vaak kan dat op afstand, soms is het nodig dat we bij u op locatie komen.
 

De bandbreedte van onze reactietijd stemmen we op voorhand met u af. ConnectIT-Care biedt daarnaast de mogelijkheid om binnen de ConnectIT-Portal alle relevante gegevens rondom uw AV/IT-omgeving in te zien, zoals de status en conditiescore van uw apparatuur.

ConnectIT-Care Online gaat nog een stap verder. Hierbij wordt uw volledige AV/IT-omgeving beheerd en gecontroleerd vanuit het MK2 ControlCenter. Daarmee worden storingen veelal op voorhand voorkomen zonder dat u dat merkt, worden soft- en firmware-updates op afstand gerealiseerd en wordt preventief onderhoud afgestemd op de actuele stand van uw apparatuur (‘predicted maintenance’). Ook bij ConnectIT-Care Online biedt de ConnectIT-Portal een actueel (online) inzicht in de status van uw AV/IT-omgeving.

Koppel de diensten die u nodig hebt

Met ConnectIT-AV maakt u gebruik van een perfect passend maatwerkpakket aan AV-oplossingen. Binnen ConnectIT-AV kunt u onder de naam ConnectIT-Services bovendien allerlei cloud-services koppelen die wij bieden. ConnectIT-Services is het platform waarop we bij MK2 continu aanvullende cloud-diensten voor u ontwikkelen. Hierbij kunt u denken aan video, tv-oplossingen en handige reserveringssystemen voor uw vergaderruimtes. Wilt u video opnemen binnen uw ConnectIT-AV-pakket? Geen probleem. Wij koppelen onze ‘Video as a Service’-oplossingen (VaaS) graag aan uw ConnectIT-AV. Met VaaS is het mogelijk om vanuit een cloud op een eenvoudige manier een videoconference op te zetten in een volledig beveiligde virtuele-vergaderruimte. 

Naast VaaS kunt u ook RaaS (Reservation as a Service) koppelen aan uw ConnectIT-AV. Deze oplossing maakt een slimme koppeling tussen uw plansysteem (zoals Outlook, Exchange en/of uw eigen plansysteem) en kleine schermen die bij uw vergaderruimtes gemonteerd zijn. Op die manier toont het (touch)screen bij de ruimte automatisch en realtime de reservering(en), de functionaliteit van de ruimte en eventuele beschikbaarheid voor die dag. Koppelingen met software, smartphone en (RFID-)toegangspassen zorgen ervoor dat de informatie die getoond wordt altijd actueel is. Ook Tv as a Service (TVaaS) is te koppelen aan uw ConnectIT-AV. Hiermee brengt u tv-beelden, over het netwerk, uw organisatie binnen. Met een keuzelijst van 30 zenders die op de door u gewenste plek getoond kunnen worden, biedt u op iedere plek binnen uw organisatie passende content.

Waar gaat ú naartoe?

Wat is voor uw organisatie de volgende stap op het gebied van samenwerken en communiceren? Met ConnectIT-AV kunnen we u proactief adviseren over de te volgen strategie omtrent AV en ICT. Dat doen we onder de noemer ConnectIT-Data. Deze optie brengt alle informatie in kaart rondom uw AV-oplossingen, zodat onze consultants u een doordacht advies kunnen geven. 

De historie van uw AV/IT-omgeving, de huidige stand van zaken, het verbruik en gebruik ervan, de bezettingsgraad van de meetingrooms, het aantal medewerkers dat gebruik maakt van de verschillende oplossingen, de shows en no-shows en zelfs de gemiddelde temperatuur in een ruimte… Al deze informatie wordt opgenomen in een database en gebruikt om u proactief te adviseren over de slimste vervolgstappen. Het resultaat? Meer effectiviteit, meer efficiency en een optimaal rendement uit uw AV/IT-oplossingen.

Wilt u meer weten over ConnectIT-AV?

John heeft antwoord op al uw vragen. Neem contact met hem op of laat hem via onderstaand formulier weten wat hij voor u kan doen en hij belt of mailt u terug.

Neem contact met mij op

John van den Brand
Verkoop manager

088-652 65 55
verkoop@mk2.nl